Solgt!

Til Salg! – Pris kr. 172.000,-

Kontakt mig via mail: camaro@simonholm.com eller på mobil: 31 12 24 11.

1967 Camaro SS nysynet (8 år til syn) og med masser af performance udstyr, solid og kraftig motor samt forstærket 4-gears automatgearkasse. Bilen kører rigtigt godt og ligger godt på vejen. Jeg har haft bilen i 13 år og har gennem tiden fået lavet rigtigt meget ved den

Jeg sælger den, fordi jeg har indset, at jeg ikke længere har den tid og det overskud, der skal til. Lakken er slidt, og der skal laves rust (pladedele medfølger) – se https://simondy.wordpress.com/2013/08/11/rust-der-skal-laves/.

10_IMG_3367

(Se flere billeder længere nede)

BILEN: Oprindeligt er bilen en ægte Camaro SS-350 som blev indregistreret i Danmark for første gang i marts 1967, speedometeret viser således km/h.

MOTOR: World Products V8 small-block fra 2004 med alu topstykker samt 1.6:1 rullevippere og -knast. Modificeret 4150 Holley carburetor med K&N luftfilter. MSD Strømfordeler med MSD Digital-6 Plus tændningsboks. Be Cool aluminium køler med elektrisk blæser.

UDSTØDNING: Hooker Super Competition 1 3/4″ headers og Flowermaster 2 1/2″ udstødning. (Et 3″ udstødningssystem fra MagnaFlow sælges også)

TRANSMISSION: Forstærket 4-gears TH200-4R automatgearkasse med 2600-2800 stallspeed converter (heavy duty), begge dele købt fra California Performance.

BAGTØJ: GM 12-boltet med stock 3.07:1 gear og Richmond Powertrax No-Slip locker.

RAMME: Stock med subframe connectors og traction bars. Rammen er boltet på med polyurethane bøsninger.

UNDERVOGN: Hotchkis Performance fjedre for og bag med KYB støddæmpere samt Hotchkis sway bars for og bag. Global West bærearme foroven.

STYRTØJ: Detroit Speed & Engeneering 600 servo med en udveksling på 12.7:1.

BREMSER: Bremseforstærker med CPP ventileret skivebremser foran og stock tromlebremser bagved.

HJUL & DÆK: Center Line Warrior 15×8″ baghjul i alu med 275/50R15 dæk og 15×7″ forhjul med 225/50R15 dæk. Et sæt Rallyhjul i stål følger også med.

EKSTERIØR: Yenko “Stinger” motorhjelm i glasfiber (jeg har SS-hjelmen, hvis du hellere vil have den), bagklap med spoiler i glasfiber, front inderskærme i glasfiber samt plastik frontspoiler. LED baglygter.

INTERIØR: Flot originalt deluxe interiør i rødt med Procar forsæder (originale sæder haves), Billet Specialties Chicayne rat (original rat haves), 4 hofteseler og 1 Sparco 3-point racer-sele (som nemt kan gemmes væk), B&M Megashifter, Autometer & Stewart Warner ure, JVC stereo, skumslukker i krom. Med alarm og startspærre.

TIDER: 0-100 KM/T: 4.5 sek. og 1/8 MILE: 8.2 sek. @ 146.4 km/t (målt i 2007 på upreppede bane).

Billeder:

20_IMG_3435
30_IMG_3415
40_IMG_3429

Motor:

50_IMG_3384

Bagagerum:

60_IMG_3404

Interiør:

70_Int1_IMG_3450
80_Int4_IMG_3442
90_Int5_IMG_3443

Kontakt mig via mail: camaro@simonholm.com eller på mobil: 31 12 24 11.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: